Symfonia
Mała Księgowość
obsługa każdej formy uproszczonej księgowości – karty podatkowej, podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych pomoc w dokonywnaiu szczegółowej analizy struktury przychodów i kosztów prowadzenie nielimitowanej ewidencji środków trwałych naliczanie i rozliczanie pensji pracowników możliwość prowadzenia ewidencji pracowników naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy ułatwienie współpracy z programem Płatnik pobierania danych kontrahenta z GUS - możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu.
Zobacz, jakie masz możliwości i opcje rozszerzeń modułu podstawowego, żeby praca z Sage Symfonia Start 2.0 była w jak największym stopniu dopasowana do potrzeb Twojej firmy.
Pakiet e-Box zapewni Twojej firmie bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwi sprawną obsługę e-faktur, e-dokumentów i e-deklaracji.
Składa się z modułów:
e-Dokumenty
e-Deklaracje
Dzięki modułowi e-Deklaracje:
automatycznie podpiszesz i wyślesz deklaracje podatkowe PIT, CIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów,
łatwo odbierzesz z platformy Ministerstwa Finansów urzędowe potwierdzenia odbioru (UPO),
wygodnie zarchiwizujesz elektroniczne deklaracje podatkowe i potwierdzenia odbioru z urzędów.
Dzięki modułowi e-Dokumenty:
skutecznie obniżysz koszty obsługi dokumentacji poprzez automatyzację procesu biznesowego e-faktury: wystawianie, wysłanie, odbieranie potwierdzenia otrzymania oraz ewidencja w module finansowo-księgowym,
bezpiecznie wyślesz e-faktury poprzez serwis miedzyfirmami.pl – zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z wykorzystaniem szyfrowanej transmisji danych (SSL),
automatycznie odbierzesz i zarchiwizujesz e-faktury sprzedaży i zakupu, skontrolujesz informacje o wyrażonych zgodach lub sprzeciwach na otrzymywanie e-faktur,
stworzysz i wyeksportujesz e-przelewy do banku oraz pobierzesz wyciągi lub operacje bankowe,
wygodnie obsłużysz transakcje z kontrahentami, pracownikami i urzędami oraz zarządzisz rachunkami bankowymi do przelewów elektronicznych,
zwiększysz bezpieczeństwo poprzez możliwość wprowadzenia wewnętrznego procesu akceptacji przelewów oraz śledzenia historii ich realizacji w systemie.
Raporty graficzne to dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych funkcjonalności programu. Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w postaci czytelnych wykresów.
Szczegółowe informacje
dostęp do raportów graficznych i zestawień analitycznych;
predefiniowane wykresy i raporty dotyczące najważniejszych obszarów;
możliwość definiowania własnych raportów graficznych i zestawień;
dostęp do bieżących danych o stanie firmy w postaci czytelnych i przejrzystych zestawień wzbogaconych o dane graficzne w postaci wykresów;
Zalety
umożliwia łatwy i szybki dostęp do niezbędnych informacji;
pozwala na zdefiniowanie własnych zestawień graficznych
oszczędza czas niezbędny do przygotowania raportów
Moduł Płace służy do rozliczania i naliczania płac pracownikom zatrudnionym w firmach rozliczających się za pomocą uproszczonej księgowości.
Kluczowe funkcjonalności:
prowadzenie ewidencji pracowników
rozliczanie płac
ewidencja wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych
naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
automatyczne tworzenie zapisów w Księdze Przychodów i Rozchodów – wypłaconych wynagrodzeń, zapłaconych składek i przekazanych zaliczek na podatek dochodowy
tworzenie i wydruk kart wynagrodzeń
generowanie deklaracji podatkowych, w tym również e-deklaracji dzięki rozszerzeniu e-Box
tworzenie deklaracji ZUS
Sage Connect to funkcjonalność, która pozwala przesłać użytkownikowi z modułu handlowego dokumenty (np. faktury sprzedażowe) do modułu finansowo-księgowego w celu ich zaksięgowania.
Dzięki Sage Connect:
użytkownik modułu handlowego otrzyma informację o zaksięgowaniu faktury
ma możliwość podglądu dokumentów w module handlowym
użytkownicy oszczędzają czas i pieniądze – podatnik nie musi wysyłać dokumentów do biura rachunkowego pocztą lub e-mailem
naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy
proces wysyłania i księgowania dokumentów odbywa się w jednym programie.